book hetel in Iran anytime anywhere

IRAN PASSENGER|book hetel in Iran anytime anywhere

۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

علت گران شدن بلیط هواپیما در حال حاضر چیست

علت گران شدن بلیط هواپیما در حال حاضر چیست؟

همه می دانیم که برای دریافت هر خدماتی، باید هزینه آن را پرداخت کنیم. اما در مورد بلیط هواپیما همه مسافران می خواهند بدانند که چرا قیمت بلیط هواپیما گران شد و قیمت بلیط هواپیما بر چه اساسی تعیین می شود؟

در حال حاضر علت گران شدن بلیط هواپیما به دلیل وجود شرایط کرونایی است. صنعت هواپیمایی نیز دقیقا مانند صنعت گردشگری متاثر از شرایط کرونایی بوده و این شرایط باعث بالا رفتن قیمت بلیط هواپیما شده است. در ادامه این موضوع را بررسی می کنیم.

دلیل دیگر برای گران شدن بلیط هواپیما این است که در زمان و روز اشتباه و یا در یک وبسایت اشتباه به دنبال بلیط هواپیما می گردید! در این مطلب به شما توضیح می دهیم که چه فاکتورهایی در قیمت بلیط هواپیما تاثیرگذار هستند و به شما آموزش می دهیم که چگونه ارزان ترین بلیط هواپیما را شکار کنید!

دلیل گران شدن بلیط هواپیما در پروازهای داخلی

به دلیل شیوع کرونا، ستاد ملی کرونا قانونی وضع کرد که هواپیماها صرفا به اندازه 60 درصد ظرفیت عادی خود می توانند مسافر بپذیرند. اما ایرلاین های مختلف دچار خسارت و ضرر شدند و به همین دلیل، در نزدیکی تیرماه 1400 قیمت بلیط های خود را افزایش دادند. البته این افزایش قیمت مورد تایید مسئولین نبوده است. زیرا ایرلاین ها از سوخت یارانه ای با قیمت ارزان استفاده می کنند. در همین خصوص قرار است در آینده جلسه ای با حضور مسئولان برای بررسی این افزایش قیمت و تغییر در آن برگزار شود.

بلیط هواپیما

قیمت رزرو بلیط هواپیما

قیمت بلیط هواپیما به چه مواردی بستگی دارد؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran passenger

بهترین شهرها و جاهای دیدنی اطراف شیراز

بهترین شهرها و جاهای دیدنی اطراف شیراز

سفر به شیراز از بی نظیرترین سفرهای داخل کشور محسوب می شود. شیراز بجز جاذبه هایی که درون خود جای داده است، مکان های بسیار دیدنی و جذابی را نیز در اطراف خود دارد و توصیه می شود با سفر به شیراز هرگز بازدید از این مکان ها و جاهای دیدنی اطراف شیراز را از دست ندهید. به همین خاطر هم در این بخش می خواهیم بهترین جاهای دیدنی اطراف شیراز که هر گردشگری را به خود جذب می کند، به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

جاهای دیدنی شیراز

جاهای دیدنی اطراف شیراز

بازدید از تخت جمشید، معروف ترین و با شکوه ترین بنای تاریخی ایران

وقتی صحبت از تاریخ ایران می شود، قطعا تخت جمشید یکی از بزرگترین و معروفترین بناهایی است که در این صحبت گنجانده می شود. مجموعه تخت جمشید از جاذبه های بسیار مهم استان فارس می باشد و گردشگرانی که به سمت شیراز می روند، بدون دیدن تخت جمشید از شیراز برنمی گردند. تخت جمشید به نام پرسپولیس نیز می باشد و در ۱۰ کیلومتری شمال شرقی مرودشت قرار گرفته است. جهت جغرافیایی تخت جمشید نسبت به شیراز شمال شرقی می باشد و ۶۰ کیلومتر با این شهر فاصله دارد.

بزرگترین مجموعه تاریخی ایران، شهر باستانی پرسپولیس، مرکز قدرت هخامنشیان بوده و تا به الان نیز شکوه و عظمت تاریخ ایران را به همگان معرفی می کند. تخت جمشید مرکز برگزاری مراسم های خاص تاریخی و دیپلماتیک در زمان هخامنشیان بوده و دارای چند کاخ مختلف است که هر کدام یک دنیای باستان شناسی را در خود جای داده اند. آپادانا، صد ستون، هدیش، سه در و دیگر کاخ ها از باشکوه ترین کاخ های پرسپولیس می باشند. مهم ترین معرفی کننده شکوه تخت جمشید، ستون های این مجموعه می باشد که هر کدام زیبایی هنر و هوش هندسی بسیاری را در خود گنجانده است که اغلب افراد را از جای جای ایران با تهیه بلیط هواپیما مثل بلیط هواپیما تبریز شیراز به پای این هنر جذب می کند.

تخت جمشید

تخت جمشید اطراف شیراز

مسیر دسترسی به تخت جمشید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran passenger